fredag 3. oktober 2014

i mitt vindu

Ja, det ene vinduet her hjemme er mitt "problemvindu". Det er veldig sterk sol der om morgenen og vips så er plantene svidd! Det skal sies at jeg ikke er så flink til å vanne heller, så kombinasjonen "steke-sol" og lite vann får derfor katastrofale følger  :)  Men nå tror jeg jeg har fått en grei løsning. Sukkulenter i potter og så har jeg oppbevaring i midten i en krukke/vase uten blomster (må jo ha fyrstikker, småpenger og litt annet praktsik nipsnaps lett tilgjengelig). Får se hvor lenge denne løsningen funker men enn så lenge går det bra :) 



God helg!

4 kommentarer:

  1. Så fint du hat funnet ut av det :) Og fint ble det og!! God helg! Mette i Furulunden

    SvarSlett
  2. Det var en lettelse å lese at det er flere som glemmer å vanne.

    SvarSlett
  3. Det var jo faktisk en god idé å måtte ta turen bort til vinduskarmen for andre ting som nøkler og mynt etc. Problemet med mine tørre planter er jo at bortsett fra om våren når hvert nye lille blad er gull, så blir det ikke mange turer bort for å sjekke, nei. Nyt helgen!

    SvarSlett
  4. Hei
    Dette var en jo en kjempe fin løsning. Koselig vindu!

    Ønsker deg en fin søndag. Klem Vivi

    SvarSlett