lørdag 2. august 2014

På den positive siden...

Har hatt en fin jobbe-kveld i hagen, masse luking og sanket en haug med frø! Gutten kom ut og sa natta. Jeg fortsatte med luking,rydding av leker og diverse. Så gikk jeg bort for å ta med meg den haugen med ting som skulle inn......og da....ingen frø!! Aha! Mine mistanker går rett mot en viss herremann som kveldslusket i hagen rett før sengetid. Far til poden kunne fortelle meg at han hadde sagt at han hadde tatt på giftige frø ute når han kom inn. Så nå sitter jeg litt sur for at frøa er borte samtidig litt stolt og imponert over at 6-åringen kjente igjen revebjelle-frø :) 

God helg!!! 


3 kommentarer:

  1. Må smile litt også av de små :)

    SvarSlett
  2. Jepp det må man:) spurte mistenkt nr 1 i dag morges om frøa og svaret var; jeg trodde de var mine jeg! Og når jeg spurte hvor de var blitt av: de ligger i terrariet! Så nå har jeg en masse frø likevel :)

    SvarSlett
  3. Hehe, artig historie. Det hører vel med til hagelivet når det tusler små rundtom :)

    SvarSlett