onsdag 9. april 2014

Alt kler den smukke?

Ja, nå er hagehodet på igjen for full guffe :) Jeg sitter og surfer og leser om gode kombinasjoner i rabatten. Hvilke blomster kler egentlig rabatten min? Problemet er at det er så mye å velge mellom! Og så mange hensyn som skal tas; jordsmonn, mengde sollys, farger, form, tid for blomstring, osv osv. sålangt har jeg ikke kommet frem til noen ting! Er det noen av dere som har noen flotte kombinasjoner i rabatten? 

Blomsterbukett fra i sommer; blå iris, allium, stor marikåpe og blågull- muligens en fin kombinasjon i bedet også?

2 kommentarer:

  1. Hei kjære Maria :) Altfor lenge siden jeg var innom bloggen din. Det er leeeeeeeenge siden jeg fikk brev i posten med frø fra deg. Tusen hjertelig takk!!!!! Jeg har enda ikke fått sådd Primula frøene, men det kommer. Alt går litt treigt med hageblogging da det er jobb, hus og unger som krever sitt :) Kos deg med hagingen, det gjør jeg, men nå for tida snør/sludder/regner det :(
    Klem fra Marita

    SvarSlett
  2. Hei!! S åkosleig å høre fra deg! Godt alt står bra til, og det er helt rett å prioritere familie, jobb, hus og hverdag forran blogging spør du meg. Blogging er slikt jeg gjør om alt annet er gjort og det er tid og overskudd igjen til annet....men ofte blir det jo til at jeg går ut i hagen ...ikke at jeg blogger om den ;)

    Skikkelig kjipt med dårlig vær, håper det har snudd nå:) Mange klemmer fra Maria :)

    SvarSlett