torsdag 7. juni 2012

Frodig drivhus





Ja, jeg er så imponert over hvor mye det gror i drivhuset! Jeg startet ut med noen pyttesmå planter og nå står tomatene som busker og mange blomstrer allerede. Det er litt glissent lenger inn, for etter "Den store plante døden" tidligere i vår måtte jeg så en ny runde med tomater og agurker.  Likevel- jeg synes dette er så morsomt! Her er noen før og etter bilder:


Tror dette bildet over var i april


Dette i dag:)



Nå skal jeg slå av datamaskinen og nyte ettermidagen ute i sola! Vasking og sortering av potter må også gjøres! Ha en fortsatt fin torsdag!

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Kjempe flott at dem vokser og koser seg! Jammen var det frodig og fint inne i drivhuset ditt.

    Kos deg og nyt alt som gror! Klem

    SvarSlett
  2. Det må være gøy med drivhus, det står på ønskelista her. Antar det blir utpå høsten sånn at neste sesong blir uten all bæringen ut og inn.
    Ha ei nydelig helg, klem.

    SvarSlett