mandag 4. juni 2012

Diverse



De siste dagene har vi jobbet uten stopp i både kjøkken og hage (mest kjøkken) og jeg skal legge ut bilder av det så småningom:) Vi har også hatt fugler i fuglekassen i år og hørte pipelyder der en dag, men etter det har vi ikke sett noen foreldre og ikke hørt noen piping heller. vi har ikke turt å gå nærme å kikke men jeg har bange anelser.... Heldigvis er det fuglefroeldre som med suksess oppdrar barn år etter år, slik som denne linærlen på bildet. Den er ene halvdelen av et par som vi har fulgt endel år.

Nå skal jeg ha en sløv kveld i sofaen:) Ønsker deg en riktig god mandagskveld!!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Dere står virkelig på. Gleder meg til å se bilder fra kjøkkenet ditt.

    Kos deg og nyt kvelden! Klem

    SvarSlett
  2. Gleder meg til kjøkkenblogging :)
    Ha glade hagedager.

    SvarSlett