tirsdag 24. april 2012

Etter regn kommer...

...sol og etter sykdom blir jeg frisk. I alle fall så småningom! Har vært syk hele helgen og frem til nå. Er syk i dag også men bare måtte ut en liten tur i hagen for å se hvor mye som har skjedd i løpet av helgen og gårsdagen. Her er tilstandsrapport fra steinbedet og skråen:

Fine røde peon-skudd i steinbedet:
og to slags påskeliljer:
Mangedobbel


Enkel

I skråen lar påskeliljene vente på seg-men de står i det minste i knopp:)
Det som er så spennede med ny hage er at jeg jo ikke aner noe om den! Det er jo lett med alt det jeg har plantet selv- men peonene foreksempel- jeg er så spent på hvilke farge de har!!! Og ved skråen har det kommet opp søte perleblomster- det var en fin overraskelse:)



Nå gleder jeg meg bare til å bli frisk og få vært mer ute i hagen!

Ha en fin tirsdag:)
Klem Maria

2 kommentarer:

  1. Ja her var det endel som blomstrer!Koselig!God bedring!

    SvarSlett
  2. Så bra at du føler deg bedre! Så flotte og lange skudd pionene har fått. Våren er nok kommet lenger hos deg, ser jeg! Spennende med en hage som stadig kommer med overraskelser, og jeg håper du får mange flere!

    SvarSlett