torsdag 29. mars 2012

Våren i Lund



Selv om dette besøket i Lund ble litt annerledes enn jeg trodde så er det ikke å se bort fra hvor fint det er her i Skåne. På hagefronten står inspirasjonskildene i kø:) Noe av det fineste jeg vet her nede er alle løk-blomstene som er plantet under trær. Nesten over alt finnes det nakne trær med et hav av nydelige blomster under! Våren blir ikke kjedelig og lite fargerik da. Det er det som har vært inspirasjonen min  når jeg har satt mange løkvekster under epletrærne. Blogger  er litt kjip på bilde-fronten i dag  men håper det retter seg til. Skal forsøke å legge ut noen bilder på hva jeg mener senere:)

Ønsker en riktig god dag!

2 kommentarer:

  1. Det er kjempe flott med løkblomster! Hagelysten skulle vært på topp om høsten også, for da hadde jeg hatt ork til å sette masse løker rundt om kring!

    Ønsker deg en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  2. Jeg hadde masse hagelyst i høst for da hadde jeg hage rett utenfor døra for første gang. Og det var salg på løk!!

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett