torsdag 1. mars 2012

Gullfunn i hagen!



I dag stakk min pappa innom for en kopp te og fika- en perfekt arbeids-pause for meg! Vi satte oss ut på verandaen og solen stekte! Jeg satt i en tynn genser og det var vaaaarmt! Utrolig godt! Vi inspiserte også hagen og da så jeg det! To pyttesmå klynger med snøklokker! Jeg vet at de som bodde i dette huset før oss ikke var hage interesserte, men de før dem igjen var det- så snøklokkene er nok temmelig gamle. Hvilken vårfølelse! Så fint når man finner en slik uventet og nydelig skatt:)






Ha en fin kveld!! Min kveld skal tilbringes i sofaen forran tvǹ:)
Klem Maria:)

4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en eksakt kopi av min kveld :-) Kos deg!

    SvarSlett
  2. Ja det er de fineste skattene en kan finne i vårhagen.
    Mine titter opp men trenger noen dager til.
    Fine bilder , klem fra Marit.

    SvarSlett
  3. Så flott å finne en slik skatt! Disse er så fine. Pass godt på dem og kos deg videre i vårsola. Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Så koselig med snøklokker! De er så fine. Ha en fin kveld

    SvarSlett