tirsdag 14. februar 2012

En ekte blomsterpotte

Min svigermor hadde en potte på loftet, og hun vet hvor glad jeg er i gamle ting, så hun gav den til meg:) Potten ble derfor en blomsterpotte på badet vårt, og jeg fant en søt liten plante å ha oppi.

Vet ikke hva den heter men jeg er allerede fan av den:)  Etter en stund uten internett har det tatt litt tid å komme på banen igjen, men etter å ha fått internett tilbake og etter en opprydning på minnekortet til kameraet så er jeg igang igjen:)

Ønsker alle en fin valentinsdag-dag:)

3 kommentarer:

  1. Det var stilig , artig å bruke gamle fine ting.

    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett
  2. Denne var bare helt lekker! Så flott å kunne få slike gamle ting.

    SvarSlett
  3. Kjempefin! Godt at du snart er i rute igjen.

    SvarSlett