fredag 9. desember 2011

Julegavetips!

Nå før jul er det masse som skal på plass. Baking, pynt og julegaver m.m. Nå er det slik at jeg har flyttet til Norge så jeg har måttet finne nye butikker og steder å kjøpe julegaver.  Her er to butikker hvor jeg har funnet masse:

Epla.no
Blafre.no

Masse fine ting! På epla er det veldig mye forskjellig, noe for enhver smak! Man må leter litt på epla, men det er det verdt. På Blafre har de også masse fint- det beste er at de begge sender med posten! Det eneste man må passe på er at gavene rekker frem til jul:)

Ellers så har vi hatt tredje stormen på disse kanter på under 2 uker (!), og mannen har stukket av med kameraet så det blir ikke noe bilde til dette innlegget:)

Ha en riktig god helg!!!
Klem Maria.)

3 kommentarer:

  1. Hei:)
    Ja, jeg har også kikket innom epla...mye fint:)
    Takker for din koslige kommentar...gøy at du liker mine kreasjoner...det gleder meg:))
    God helg til deg:))

    SvarSlett
  2. Näthandel gillar jag, ett bekvämt sätt att fixa julkappar på i adventsrushen :)

    SvarSlett
  3. Ja, det er mye fint på epla. Er fasinert over all kreativitet som finnes der ute :)
    Nydelig oppsats i innlegget under!
    Ha en fin kveld og kos deg i den nye uken :)

    SvarSlett