onsdag 28. desember 2011

Juleblomster

Dette blir bare et lite innlegg om mine juleblomster. Jeg har ikke vært flink nok til å vanne min julestjerne i boks så den ser litt skral ut, men ellers så har det gått rette veien med de andre:)
Her er før og etter bilde av mine hyasinter, dette er slik de ble:



 Og slik var de tidligere:


og amaryllisen så slik ut tidligere:



 og i et par dager hvor vi hadde snø så den slik ut:



Kanskje ikke verdens fineste bilde, men det er jo jul og det er det eneste bildet jeg har med snø på:)

Håper alle har en riktig god jul!

Maria:)





2 kommentarer:

  1. Skjønne er juleblomstene - det er bare nyte de så lenge de varer :-)
    Her er heller ikke snø - litt rart å feire jul med grønn plen som bakgrunn!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Smukke billeder.
    Her har vi ikke sne.
    Tak for kigget.

    SvarSlett